Κρησάρα

 

ΓΙΟΜ ΑΖΙΚΑΡΟΝ

Τη Δευτέρα 15 Απριλίου και ώρα 7 μ.μ.  πραγματοποιήθηκε στη Συναγωγή Μπεθ Σαλώμ το ετήσιο μνημόσυνο για τους νεκρούς στρατιώτες των πολέμων του Ισραήλ. Όπως μας πληροφόρησαν δυστυχώς ξεπερνούν τους 20.000.

Η Συναγωγή για πρώτη φορά ήταν ασφυκτικά γεμάτη, αλλά και η ατμόσφαιρα πολύ συγκινητική. Προβλήθηκαν σε γιγαντοοθόνη κομμάτια από τους διάφορους πολέμους  και ενδιαμέσως δύο γλυκύτατα κορίτσια τραγούδησαν εβραϊκά τραγούδια με τη συνοδεία κιθάρας από τον κο Σάκη Νεγρίν.

Η όλη οργάνωση είχε μεγάλη επιτυχία και έγινε από τη νεολαία μας. Συγχαρητήρια παιδιά.

ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

Την Τρίτη 16 Απριλίου και στις 7 μ.μ. πραγματοποιήθηκε στο Εβραϊκό Μουσείο τιμητική εκδήλωση για τους εβραίους που συμμετείχαν στην εθνική αντίσταση κατά των Γερμανών κατακτητών.

Οι τοίχοι και στους δύο ορόφους ήταν γεμάτοι με φωτογραφίες ,των εβραίων αγωνιστών των οποίων δεν γνωρίζαμε τίποτε για αυτή τους την δράση,  ενώ ήταν τόσο κοντά μας. Π.χ. ο αείμνηστος φίλος μου Λέων Βαρών από την Καβάλα όπου η κόρη του Οντέτ Βαρών-Βασάρ επιμελήθηκε μιας άγνωστης συλλογής ποιημάτων του πατέρα της, αλλά και γνωστοί αντιστασιακοί,  όπως ο αείμνηστος Σαλβατόρ Μπακόλας, ο αείμνηστος Λούι Κοέν (με το αντιστασιακό ψευδώνυμο Κρόνος),  ο εν ζωή οδοντίατρος Μωύς Γιουσουρούμ και άλλοι.

Μίλησαν ο πρόεδρος του Μουσείου κος Μάκης Μάτσας, ο Γερμανός εκπρόσωπος της Γερμανικής Πρεσβείας. Επίτιμος καλεσμένος ο πρόεδρος της Δημοκρατκής Αριστεράς κος Φώτης Κουβέλης, ο οποίος σε έναν εμπνευσμένο του λόγο  μίλησε για το μικρόβιο του Αντισημιτισμού, για τον διωγμό των Εβραίων της Ελλάδος και για τον ηρωισμό των εβραίων που συμμετείχαν στην εθνική αντίσταση.

Διακρίναμε  ανάμεσα στον πολύ κόσμο αρκετούς δημοσιογράφους και άλλες προσωπικότητες.

Παρουσιάστρια της εκδήλωσης η υπεύθυνη του Εβραικού Μουσείου κα Μπατίνου.

ΧΙΟΥΡΕΜ ή ΦΙΡΟΥΖΕ…

Το τέλος της πασίγνωστης τηλεοπτικής σειράς (Σουλειμάν ο μεγαλοπρεπής) κρατάει σε αγωνία όλο το πανελλήνιο. Ποια θα επικρατήσει τελικά;

Η Σουλτάνα Χατιντζέ, σκύλιασε όταν  έμαθε ότι σε ένα ταξίδι  αστραπή που έκανε ο Σουλειμάν αυτή τη βδομάδα στην Μέση Ανατολή (στο σημερινό Ισραήλ) αντί να πάρει μαζί του τη Φιρουζέ, κατάφερε η Χιουρέμ με το πίτσι-πίτσι να την πάρει μαζί του στο ταξίδι.

Φοβούμενη η Σουλτάνα Χατιντζέ, ότι σε αυτό το ταξίδι που κάνανε οι δυό τους θα είχε μία τελευταία ευκαιρία η Χιουρέμ και με το μπούρου-μπούρου και με το πες-πες θα έπειθε τον Σουλειμάν, μετά την αποχώρησή του να γίνει αυτή η βασίλισσα του κόσμου.

Έβαλε λοιπόν την Νιγιάρ Κάλφα να πείσει τον Τσελεμπή να αποκεφαλίσει την Χιουρέμ όταν γυρίσουν από το ταξίδι τους.

Η Φιρουζέ από την άλλη, προσπαθούσε να πείσει τους 13 αγάδες οι οποίοι είχαν ψήφο στην συνέλευση για το ποιος θα αντικαθιστούσε τον Σουλειμάν τον μεγαλοπρεπή, πιάνοντάς τους έναν έναν. Με τον τρόπο αυτό κατάφερε να πείσει τον Ρουστέμ Αγά, τον Μουσταφά, τον Αμπάς Αγά, τον Τσελεμπή, τον Μεχμέτ και τον Σουμπούλ.

Από την άλλη η Χιουρέμ είχε με το μέρος της τον Ουλαμά, τον Φιγκανί, τον Μπαλήμπεη, τον Μαλκότσογλου, τον Γκιουλάχ Αγά και τον Εμπουσούντ εφέντη.

Έτσι και οι δύο διεκδικήτριες του θρόνου είχαν με το μέρος τους από 6 αγάδες, αλλά τους έλειπε η αποφασιστική ψήφος που θα έχριζε την βασίλισσα του κόσμου και αυτή η ψήφος ήταν του Σουλειμάν του μεγαλοπρεπή.

Σε ποια λοιπόν θα έδινε την ψήφο του ο Γιουκάρεμ;

Γι’ αυτό τον λόγο η Μαχιντεβράν κάλεσε όλο το χαρέμι προκειμένου να προσευχηθούν και ο Αλλάχ να φωτίσει τον Γιουκάρεμ να δώσει την αποφασιστική του ψήφο στην Φιρουζέ. Έλα όμως που η γριά κότα έχει το ζουμί. (Δηλαδή η Χιουρέμ), η οποία είχε με το μέρος της την Φατμά, την Μιχριμάν, την Κιουζλάχ, και την Αφιφέ, ενώ η Φιρουζέ είχε με το μέρος της την Χατιτζέ, την Μαχιντεβράν, την Νταιέ, και την Εφσούν.

Έτσι το χαρέμι διχάστηκε και οι μισές προσεύχονταν για την Χιουρέμ και οι άλλες μισές για την Φιρουζέ.

Εν τω μεταξύ ο Ιμπραήμ Πασά έχει εξοπλίσει τις παλλακίδες που είναι με τη Φιρουζέ με φυσεκλίκια, χατζάρες, μπαζούκας, και πάτριοτ και στην περίπτωση που ο Γιουκάρεμ Σουλειμάν δώσει την ψήφο του στην Χιουρέμ και την κάνει βασίλισσα του κόσμου να κάνει πραξικόπημα.

Η αγωνία όλων μας έχει φτάσει στο κατακόρυφο και με κομμένη την ανάσα παρακολουθούμε τα γεγονότα. Έχουμε χάσει την ηρεμία μας, τον ύπνο μας και περπατάμε στο δρόμο και παραμιλάμε.

Ποια τελικά θα στεφθεί  βασίλισσα του κόσμου; Η Χιουρέμ ή η Φιρουζέ;

Την απάντηση θα την δώσει ο Γιουκάρεμ Σουλειμάν ο μεγαλοπρεπής, το Σάββατο το βράδυ στην Ελεύθερη θεατρική σκηνή της οδού Βησσαρίωνος.

 

 

16.4.2013
Μωρίς Χατζής

Η Μπέρρυ Ναχμία έφυγε.

Αυτή η σπουδαία γυναίκα που επέζησε του Άουσβιτς-Μπιρκενάου και των βασανηστιρίων του, και που αφιέρωσε τη ζωή της να μη ξεχαστούν τα εγκλήματα των Γερμανών Ναζί είναι μεγάλη απώλεια για τον Εβραϊσμό.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ τις συνεντεύξεις της στην τηλεόραση όπως και τους λόγους που εκφωνούσε στις διάφορες εκδηλώσεις.  

Αντίο Μπέρρυ και καλό ταξίδι. 

Μπαρούχ Νταγιάνν Χα Εμέτ          
ברוך דיין האמת 

ΤΑ ΝΕΑ
9.4.2013

Εντονες αντιδράσεις από πολιτικά κόμματα, αλλά και στο Διαδίκτυο για την εκπομπή του Γ. Τράγκα με τους χρυσαυγίτες.

Θύελλα αντιδράσεων προκάλεσε η προώθηση των ρατσιστικών απόψεων βουλευτών της Χρυσής Αυγής από την εκπομπή του Γιώργου Τράγκα στον Σκάι, προχθές το βράδυ. Υιοθετώντας τις θέσεις της εθνικοσοσιαλιστικής ιδεολογίας βουλευτές της Χρυσής Αυγής έφτασαν να υποστηρίξουν τη στέρηση της δυνατότητας αναπαραγωγής σε ψυχικά ασθενείς και την απαγόρευση μεικτών γάμων Ελλήνων και αλλοδαπών: σχεδόν για μία ώρα τέσσερις βουλευτές της Χρυσής Αυγής, οι Χρήστος Παππάς, Ηλίας Παναγιώταρος, Ηλίας Κασιδιάρης και Αρτέμης Ματθαιόπουλος, εξέθεσαν ακραίες και ρατσιστικές απόψεις, με τον Γ. Τράγκα να τις προσπερνά με αστεϊσμούς, πρακτικά χωρίς αντίλογο...

«Τους κάλεσα γιατί είναι οι σταρ της εβδομάδος», ανέφερε ο παρουσιαστής σε μια προσπάθεια να δικαιολογηθεί, προλογίζοντας τις τοποθετήσεις των καλεσμένων του. «Με χωρίζει άβυσσος από πλευράς θέσεων», συμπλήρωσε, «αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όποτε γίνονται πρωταγωνιστές της επικαιρότητος δεν πρέπει να τους καλώ για να καταθέτουν τις απόψεις τους».

Το γεγονός ότι οι εκπρόσωποι της Χρυσής Αυγής ήταν προσκεκλημένοι σε τηλεοπτικό σταθμό εθνικής εμβέλειας και εξέφρασαν τις ρατσιστικές απόψεις τους χωρίς αντίλογο κατακρίθηκε από τηλεθεατές, δημοσιογράφους και πολιτικούς.

Με ένα ολιγόλογο σχόλιο καταδίκασε την προχτεσινή εκπομπή το γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ. Σε ανακοίνωσή του το κόμμα αναφέρει ότι η εν λόγω εκπομπή «αποτελεί πρόκληση προς τα δημοκρατικά αισθήματα του λαού μας, αλλά και ως προς τη δημοσιογραφική δεοντολογία».

Ως «πράξη ουσιαστικού εγκωμιασμού της ναζιστικής βίας» χαρακτήρισε σε ανακοίνωσή του το ΠΑΣΟΚ την εκπομπή. «Ο τηλεοπτικός σταθμός Σκάι έκανε την επιλογή να μεταδώσει εκπομπή προβολής της Χρυσής Αυγής και των πρακτικών της, με εμψυχωτή τον Γιώργο Τράγκα. Δεν επρόκειτο για εκπομπή πολιτικού διαλόγου χωρίς αποκλεισμούς, αλλά για τηλεοπτικό ''στήσιμο'' σε βάρος της δημοκρατικής νομιμότητας», ανέφερε το ΠΑΣΟΚ.

Δεκάδες ήταν τα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μεταξύ αυτών, ο ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Γιώργος Κουμουτσάκος έγραψε στο twitter την ώρα της εκπομπής: «Η δημοκρατία αυτοκτονεί σε ζωντανή μετάδοση». Στην ίδια ηλεκτρονική πλατφόρμα ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Αδωνις Γεωργιάδης σχολίασε: «Ο απόλυτος διασυρμός του αντιμνημονίου, για να ξέρετε πού οδηγεί όλη αυτή η ανοησία τελικά. Ο Τράγκας υπερασπιστής και διαφημιστής της ΧΑ».

Ο αρθρογράφος της εφημερίδας «Καθημερινή» Πάσχος Μανδραβέλης έγραψε στο facebook ότι «είναι ντροπή για τον Σκάι, για την τηλεόραση και τη δημοσιογραφία αυτό που έκανε ο Τράγκας» και συμπλήρωσε ότι φοβάται μήπως στο μέλλον ο παρουσιαστής εμφανιστεί ως υποψήφιος της Χρυσής Αυγής. «Αυτός θα προσφέρει ψήφους κι εκείνοι βουλευτική ασυλία», συμπλήρωσε ο Μανδραβέλης.

Στην ανάρτησή του στο facebook ο Μανδραβέλης ανέφερε μεταξύ άλλων για τον Τράγκα: «Δεν χαρακτηρίστηκε από κορυφαίο αντιμνημονιακό της Αριστεράς ''αντικειμενικός δημοσιογράφος''; Ή είναι αντικειμενικός μόνο όταν αποκαλεί τον Κασιδιάρη ''δημοκράτη''; Ουδείς κατανοεί ότι αυτά τα δύο είναι οι όψεις του ίδιου νομίσματος;».

Ακολούθησε ανακοίνωση των εργαζομένων της «Καθημερινής», η οποία ανήκει στον ίδιο όμιλο με τον Σκάι. «Αποδοκιμάζουμε έντονα την εκπομπή του Γιώργου Τράγκα, στην οποία είχαν προσκληθεί τέσσερις βουλευτές της Χρυσής Αυγής. Δεν μας αφορούν ούτε οι λόγοι ούτε τα κίνητρα που ο εν λόγω ''συνάδελφος'' αποφάσισε να δώσει βήμα, και μάλιστα χωρίς αντίλογο, σε τέσσερις φιλοναζιστές, νοσταλγούς του Χίτλερ, για να εκθέσουν τις επικίνδυνες για τη δημοκρατία απόψεις τους. Επιθυμούμε να ξεκαθαρίσουμε ότι από ανάλογες πρακτικές μάς χωρίζει άβυσσος στον τρόπο που δημοσιογραφικά σκεφτόμαστε και λειτουργούμε», ανέφεραν οι δημοσιογράφοι στο κείμενό τους. 

ΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ
Μεταξύ άλλων, ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Αρτέμης Ματθαιόπουλος δήλωσε στην εκπομπή του Τράγκα ότι «αν υπάρχει κάποιος άρρωστος δεν πρέπει να αναμειχθεί με άλλους υγιείς» και τόνισε ότι στις προθέσεις της οργάνωσης είναι να απαγορευτεί – και διά νόμου – η δυνατότητα αναπαραγωγής σε ψυχικά ασθενείς. Χαρακτήρισε μάλιστα την τοποθέτησή του «ανθρωπιστική», «αυτονόητη» και «τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε (σ.σ.: οι χρυσαυγίτες) τη δημοκρατία σε αυτή τη χώρα».

Στον ίδιο άξονα κινούνταν το 1935 οι Νόμοι της Νυρεμβέργης που είχαν σκοπό τη «συντήρηση της καθαρότητας του γερμανικού αίματος». Βάσει αυτών οι ναζιστές απαγόρευσαν τους γάμους μεταξύ Εβραίων και μη Εβραίων. Οι Εβραίοι δεν καθορίζονταν τότε από το θρήσκευμά τους αλλά από την καταγωγή.

http://www.tanea.gr/news/politics/article/5010902/thleoptiko-bhma-sto-ratsistiko-misos/

ΧΑΝΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ
8.4.2013

ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ

Μύθοι και πραγματικότητα για τα γεγονότα της εξολόθρευσης της εβραϊκής κοινότητας της Θεσσαλονίκης παρουσιάστηκαν χθες το απόγευμα στην Εβραϊκή Συναγωγή 'Ετς Χαγίμ' στα Χανιά. 
Μία εκδήλωση που έγινε στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας ολοκαυτώματος των εκατομμυρίων θυμάτων του ναζισμού - φασισμού.
Ομιλήτρια η δρ Ρένα Μόλχο, πανεπιστημιακός και συγγραφέας, που αναφέρθηκε σε δύο βασικούς 'μύθους' του παρελθόντος που αναπαράγονται, όπως τόνισε, και σήμερα.
Αρχικά η κα Μόλχο αναφέρθηκε στον ρόλο του αρχιραββίνου Θεσσαλονίκης Ζvi Korets, για τον οποίο ακόμα και μέσα στην εβραϊκή κοινότητα υπήρχε αμφισβήτηση και πολλές κατηγορίες για συνεργασία με τους ναζί, κάτι που, όπως αποδείχθηκε, δεν ίσχυε.
Επίσης ξεχωριστή αναφορά έκανε στον «μύθο για την υποδειγματική συμπεριφορά των Χριστιανών απέναντι στους Εβραίους». Η πανεπιστημιακός σημείωσε ότι κατά τη διάρκεια του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου η Θεσσσαλονίκη διέθετε 80.000 κατοίκους που καθόριζαν τη φυσιογνωμία της πόλης. Στόχος των Αρχών ήταν να αποκτήσει ελληνικό - χριστιανικό χαρακτήρα, γι’ αυτό και με σειρά νομοθετημάτων το 1924 καθιερώθηκε η Κυριακή ως ημέρα υποχρεωτικής αργίας, κάτι που προκάλεσε προβλήματα στη λειτουργία της εβραϊκής κοινότητας, όπως επίσης η απαγόρευση της εκμάθησης της εβραϊκής γλώσσας στα σχολεία, ο εκλογικός διαχωρισμός των Εβραίων  καθώς και η συστηματική αντισημιτική προπαγάνδα από μέρος του Τύπου με σκοπό τη δηλητηρίαση των σχέσεων Χριστιανών και Εβραίων, που έφτασαν στο πογκρόμ σε βάρος των δεύτερων στη συνοικία 'Κάμπελ' της Θεσσαλονίκης το 1931.
Αποκορύφωμα του διωγμού των Εβραίων ήταν η ναζιστική κατοχή με τη δράση των συνεργατών των ναζί, ταγματασφαλιτών και των οργανώσεών τους '3 Εψιλον' και 'Παύλος Μελάς' και τη συνδρομή των ελληνικών Αρχών, Δήμος, Αστυνομία. Ενας διωγμός που είχε ως στόχο τη λεηλασία των σπιτιών και των καταστημάτων της εβραϊκής κοινότητας πριν αυτή οδηγηθεί στα στρατόπεδα εξόντωσης και αφανιστεί σε ποσοστό 96%.  
Η ίδια επεσήμανε πως εν αντιθέσει με τη Θεσσαλονίκη σε άλλες πόλεις της Ελλάδας πολλοί Εβραίοι σώθηκαν χάρη στη στήριξη και των χριστιανικών τοπικών κοινοτήτων.

 Διαβάστε την εισήγηση της Ρένας Μόλχο στη σελίδα  Μύθοι και πραγματικότητα για την εξόντωση των Εβραίων της Θεσσαλονίκης .

8.4.2013
Μωρίς Χατζής 

 

Στις 4 Μαΐου έγραψα στη φιλόξενη σελίδα του Ζαν Κοέν και στο όρθρο μου «τα μάθατε τα νέα;» ότι υπάρχει κίνδυνος να διασπαστεί ο Εβραϊσμός της Ελλάδος, και μάλιστα σε μια εποχή που όλοι πρέπει να είμαστε ενωμένοι σε μια γροθιά.

 

Δυστυχώς, οι φόβοι μου επαληθεύτηκαν και ήδη το σχέδιο της διάσπασης μπήκε σε εφαρμογή. Ένα σχέδιο που προετοιμάστηκε από μέλη του Συμβουλίου της Κοινότητας Αθηνών. Ότι και καλά, εάν δεν γίνει αυτό που θέλουν, δηλαδή να εκλεγεί ο Κος Αλμπάλας πρόεδρος του ΚΙΣ αλλά εκλεγεί ο Κος. Κωνσταντίνης, θα αποχωρίσουνε από την συνέλευση πράγμα που σημαίνει ότι διαρρηγνύουν τις σχέσεις τους με το ΚΙΣ.

 

Το Χρονικό

Με πρωτοβουλία του μελλοντικού Προέδρου της ΙΚΑ Κον. Μίνο Μωυσή εζητήθη συνάντηση με τους Κ.Κ. Κωνσταντίνης και Αλμπάλα. Ο ποιο απλός άνθρωπος θα έκανε τη σκέψη ότι ο Κος. Μωυσής θα λειτουργούσε πυροσβεστικά προσπαθώντας να βρει μια συμβιβαστική λύση μεταξύ των δύο «μονομάχων».

 

Κατά στη συνάντηση των τριών που πραγματοποιήθηκε πριν έξη μέρες συνέβη το εξής πρωτάκουστο!!! Ο κύριος Μίνος Μωυσής εζήτησε από τον κύριο Κωνσταντίνη ούτε λίγο ούτε πολύ, να παραιτηθεί της υποψηφιότητας του προκειμένου να εκλεγεί ως πρόεδρος του ΚΙΣ ο Κος Αλμπάλας.

 

Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν ο κύριος Μίνος Μωυσής, τον οποίο εκτιμώ και σε λίγο θα είναι και ο πρόεδρος της κοινότητας, να ζητά έτσι απαιτητικά να παραιτηθεί της υποψηφιότητας του ο Κύριος Κωνσταντίνης, ο οποίος έχει το δικαίωμα, όπως και κάθε ένας από εμάς, να θέσει τον εαυτό του στην κρίση των εκλεκτόρων και αν ψηφιστεί με γεια και με χαρά του και αν όχι να πάει σπίτι του.

 

Πως είναι δυνατόν ο προαλειφόμενος για πρόεδρος της κοινότητας Αθηνών να εκβιάζει ένα υποψήφιο να παραιτηθεί διότι αλλιώς η Κοινότητα Αθηνών θα αποχωρήσει από το συνέδριο του ΚΙΣ εάν ντε και καλά δεν εκλεγεί ο κύριος Αλμπάλας.

 

Προσωπικά έχω γράψει για τον φίλο μου τον Μπένυ Αλμπάλα ότι είναι υπεράξιος αλλά και δικαιούται  μετά τριάντα χρόνια προσφορά στην κοινότητα Αθηνών και γενικότερα στον Εβραϊσμό να γίνει πρόεδρος του ΚΙΣ.  Το καταστατικό όμως γράφει ότι τον Πρόεδρο του ΚΙΣ τον εκλέγουν οι εκλέκτορες των κοινοτήτων.

 

Παρένθεση. Παλαιότερα είχα γράψει στην «ΚΡΗΣΑΡΑ» ότι αυτός ο τρόπος εκλογής δεν είναι δίκαιος διότι οι εκλέκτορες είναι λίγοι και ενδεχομένως για διαφόρους λόγους να επηρεάζονται. Είχα προτείνει ο Πρόεδρος του ΚΙΣ να εκλέγεται απευθείας από τον λαό δηλαδή από όλους τους Εβραίους της Ελλάδος. Η απάντηση ήταν ότι το καταστατικό δεν αλλάζει και η εκλογή του προέδρου στο ΚΙΣ θα γίνεται δια των αντιπροσώπων των κοινοτήτων δηλαδή των εκλεκτόρων. Κλείνει η παρένθεση.

 

Τώρα ξαφνικά γιατί δεν δέχεται ο κύριος Μωυσής την ετυμηγορία των εκλεκτόρων; Διότι απλούστατα όπως είπε και ο ίδιος: «Κύριε Κωνσταντίνη εσείς θα εκλεγείτε και σας προειδοποιούμε ότι εμείς θα αποχωρήσουμε !!!».

 

Εδώ αξίζει να σημειώσουμε και τα εξής: με ομόφωνη απόφαση του συμβουλίου του ΚΙΣ (απόντος του κυρίου Κωνσταντίνη) εζητήθη η άποψη του συνταγματολόγου κυρίου Αλιβιζάτου (φυσικά επί πληρωμή αφού τα λεφτά τρέχουν από τα μπατζάκια μας) για το αν έχει δικαίωμα να βάλει υποψηφιότητα ο κύριος Κωνσταντίνης. Η απάντηση του κυρίου Αλιβιζάτου ήταν θετική δηλαδή ότι ο κύριος Κωνσταντίνης έχει το δικαίωμα να βάλει υποψηφιότητα.

 

Αυτή η απάντηση δεν άρεσε, γι'αυτόν τον λόγο η ΙΚΑ αποτάθηκε αλλού (πάλι επί πληρωμή, 5.500 ευρώ, μια και τα λεφτά τρέχουν από τα μπατζάκια μας) μήπως και πάρουν κάποια άλλη γνωμοδότηση που να αποκλείει το δικαίωμα στον Κωνσταντίνη να θέσει υποψηφιότητα.

 

Δεν γνωρίζω αν έχουν στα χέρια τους διαφορετική γνωμοδότηση, αλλά οι φήμες λένε ότι αν εκλεγεί ο κύριος Κωνσταντίνης και έχουν στα χέρια τους διαφορετική γνωμοδότηση από του κυρίου Αλιβιζάτου θα φτάσουν μέχρι τα δικαστήρια.

 

Την στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές έμαθα ότι υπάρχουν δύο γνωμοδοτήσεις του ΚΙΣ που λένε «ναι» στο κύριο Κωνσταντίνη και δύο της ΙΚΑ που λένε «όχι» στον κύριο Κωνσταντίνη. Σκορ: ΚΙΣΕ-ΙΚΑ ισοπαλία 2-2. Για γέλια. 

 

Εμείς λοιπόν οι λιγοστοί Εβραίοι της Ελλάδας τι έχουμε μπροστά μας; Έναν εμφύλιο πόλεμο; Μια αντιδικία; ένα εσωτερικό αλαλούμ; Αντί να κοιτάξουμε πως θα αντιμετωπίσουμε τα τόσα οικονομικά και όχι μόνο προβλήματα των κοινοτήτων της Ελλάδας, αντί να κοιτάξουμε πως θα αντιμετωπίσουμε τα κηρύγματα της μισαλλοδοξίας από την «Χρυσή Αυγή» τρωγόμαστε και στο τέλος θα φαγωθούμε για τις καρέκλες και τους τίτλους.

 

Προσωπικά χάρηκα για την επιλογή του κυρίου Μίνου Μωυσή ως προέδρου της Κοινότητας Αθηνών όμως πρέπει να ομολογήσω ότι έκανε κακή αρχή.

 

Πολύ κακή αρχή…

 

Σημείωση Ζαν Κοέν: Οι απόψεις του αρθρογράφου είναι προσωπικές και δεν απηχούν κατ'ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας.