Cohen.gr Τετάρτη 22.11.2017
Ζαν Κοέν.

Ξέρω ότι το να είσαι εβραίος είναι κομματάκι δύσκολο. Όπως π.χ. κάθε φορά που υπάρχει  ένταση την πληρώνουμε εμείς οι Εβραίο. Και να σκεφτεί κανείς ότι είμαστε και ο «Περιούσιος» λαός τρομάρα μας. Φανταστείτε να μην ήμασταν τι θα τραβάγαμε.

 Άλλωστε η ιστορία μας το αποδεικνύει περίτρανα, δυστυχώς. Αλλά ότι θα φτάναμε στο σημείο που θα πρέπει να διαλέξουμε ποιος θα μας σκοτώσει δεν το περίμενα ποτέ.

Και διευκρινίζω. Αυτήν την στιγμή στην Ευρώπη αντιμάχονται δύο διαφορετικές κουλτούρες, δηλ. η μουσουλμανική και η φασιστική/ναζιστική/ακροδεξιά (φνα). Και οι δύο αυτές κουλτούρες έχουν έναν κοινό εχθρό, τους Εβραίους. Ούτε οι μουσουλμάνοι ούτε oι φνα μας αγαπούν ή μας σέβονται.

Θα μου πείτε που είναι το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ένα κλασσικό catch 22. Αν προστατεύω τους Μουσουλμάνους με μισούν οι φνα ως μη πατριώτη, αν είμαι με τους φνα με μισούν οι μουσουλμάνοι ως φασίστα, ενώ η γενικότερη κοινωνία με θεωρεί και ρατσιστή και φασίστα!

Όπως καταλαβαίνετε, πρέπει εμείς οι Εβραίοι με τον Α ή Β τρόπο να βρούμε μία λύση στο πρόβλημα. Ως θαυμαστής της Ταλμουδικής λογικής, το σκέφτηκα από δω το σκέφτηκα από εκεί ή όπως έλεγε και ο ανεπανάληπτος Τούβια στην ταινία  ο βιολιστής στη στέγη: «on the one hand..but on the other hand». Κατέληξα, λοιπόν, στο εξής:

Η φνα άρχισε να σηκώνει πολύ κεφάλι τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα με τον ερχομό των μεταναστών και των προσφύγων από τις αραβικές χώρες, την Αφρική, το Πακιστάν, το Αφγανιστάν κλπ. Όχι πως μέχρι τότε δεν υπήρχαν φνα κόμματα. Βεβαίως και υπήρχαν αλλά ήταν σε ποσοστά σακχάρεως με εξαίρεση το Εθνικό Μέτωπο της Λεπέν στη Γαλλία, εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.

Δεν εξετάζω κατά πόσον οι φνα ή οι μετανάστες έχουν δίκιο ή άδικο, απλώς αναφέρω τα γεγονότα. Αν λοιπόν αυτή η θεωρία είναι βάσιμη (δλδ όσο αυξάνονται οι μετανάστες αυξάνονται και τα ποσοστά των φνα) τότε η λύση είναι να μειωθούν οι μετανάστες ώστε να μειωθούν και τα ποσοστά των φνα, οπότε θα ελαττωθεί και ο κίνδυνος να μας «φάει» εμάς τους Εβραίους μία από τις δύο κουλτούρες.

Ξέρω, ξέρω, αυτό που σκέπτομαι είναι ρατσισμός. Εδώ, ως θαυμαστής της αρχαίας ελληνικής σκέψης, θα επικαλεστώ τον Πίνδαρο που είπε «καλύτερα να σε μισούν παρά να σε λυπούνται», και αν μου επιτρέπει ο ποιητής θα προσέθετα «καλύτερα να σε μισούν ζωντανό παρά να σε λυπούνται πεθαμένο».

Στο ερώτημα γιατί δεν ξεκινάω από τους φνα η απάντηση είναι απλή: πρώτον οι φνα είναι πολίτες των κρατών στα οποία ζουν και δεν μπορείς να τους διώξεις σε αντίθεση με τους  μετανάστες.  Δεύτερον, οι φασιστοναζί υπάγονται στους νόμους του κράτους στο οποίο ζουν, και ως εκ τούτου ελέγχονται πιο εύκολα απ’ ότι οι μετανάστες. Τέλος, και σημαντικότερο, και τελείως να εξαφανίσεις τους φνα  οι μετανάστες  που θα μείνουν στη χώρα πάλι θα συνεχίσουν να μας μισούν και το κράτος δεν θα μπορέσει να τους περιορίσει. 

Βέβαια, το κρίσιμο σημείο είναι πως περιορίζεις τους μετανάστες, και μη μου πείτε την καραμέλα των αριστερών  με το να σταματήσει ο ιμπεριαλιστικός πόλεμος στη Συρία (και άλλες τέτοιες φαιδρότητες) διότι η πραγματικότητα τους διαψεύδει, όπως άλλωστε πάντα. Τα κράτη της βορ. Αφρικής (με εξαίρεση την Λιβύη), το Πακιστάν, το Αφγανιστάν,  η Αιθιοπία, η Ερυθραία δεν έχουν πόλεμο. Μολαταύτα, οι πολίτες τους έρχονται κατά χιλιάδες στην Ευρώπη.

Από τη στιγμή που οι μετανάστες στην πλειονότητά τους αρνούνται να ενσωματωθούν στην κοινωνία που ζουν είναι σαφές πως θα υπάρχουν συνεχώς προστριβές και βία. Το πώς θα τους περιορίσουμε ή θα τους απομακρύνουμε από την Ευρώπη χωρίς να προκαλέσουμε βία, πόνο και τραγωδίες δεν ξέρω, αλλά προτιμώ να φύγουν παρά να με σκοτώσουν.

Δεν αμφιβάλω ότι πολλοί θα σκεφτούν ή θα μου πουν ότι είμαι απλώς ένας ρατσιστής καθότι οι μουσουλμάνοι δε ενοχλούν τους εβραίους. Θα τους παραπέμψω στις επιθέσεις και διαδηλώσεις εναντίον εβραίων στη Ευρώπη.

Τέλος, αν το να είσαι φιλελεύθερος εβραίος που θέλει να ζει (η λέξη κλειδί είναι να ζει) σε ασφαλές περιβάλλον θεωρείται ρατσισμός ας είναι ή επί  ελληνικότερων so be it.